Wednesday, September 1, 2010

Ya Allah..! sapa pulak bagi niee...

Assalamualaikum...

Pengumuman2! kita berada di dlm semester yg ke-3 Sekolah Islam Ramadhan ...
Jadi..tepuk dada tanya iman... semoga kita semua sdg rancak melaksanakan pesta
ibadah(the main,myself)... Pulun jgn x pulun !

"Sedarkah kita..'tetamu' kita semakin hampir meninggalkan kita...adakah kita melayannya kali ini dgn bersungguh-sungguh..penghayatannya adakah sekadar dibibir kita..jgn sesekali...tahun depan adakah anda pasti 'tetamu' kita ini akan kembali lg..ataupun..anda pasti sempat bertemu dengannya lagi..? "

...............................................................................................................................

22Ramadhan,2Sept-Rabu

Terkejutnya aku hari ini! nak taw kenape? xpe..aku nk gtaw.. cmni..siang td.. pakcik posmen datang rumah..(bkn nak beraya la).. cm besa..jalankan tugas dia... yg terkejutnya.. ni haa!!!


selepas di goncang2..hmm..da agak dah..ni msti buku..tp.. buku apa? quran ka...tafsir ka..kot2 la kan..bukak jela !!! rupa2.. fuhhhhhhh.. ni dia..sapa pnya kerja ha?



Kala Cinta & Wahyu Bersatu.. perghhhh...novel baguih ni..... tim2 ni la...
"Ya Allah...! sapa pulak bagi niee..???"

'dipanjangkan' cerita.... pikiaq pnya pikiaq..hahaha..

"owh..ok..ari2 aku ada oder online kat pustaka iman buku ni"

hahaha..ingat ada peminat mana nak bg td..kui3
ish3..bajetla kan..sebab..aku kan akif..so..akif kan akif..(dh merapu)
sedikit tokok tambah..sebenarnya..novel ni novel kedua drpd dwilogi
Warkah Cinta Berbau Syurga..tudya!




novel 1st(WCBS) ni aku dah baca..time ending die aku rase cam x sedap je... rupa-rupanya..

"owh..dia ada sambungan la..Kala Cinta & Wahyu Bersatu"

merata-rata aku cari buku 2nd dia.. kat perak + penang aku redah.. sunway,quensbay,jusco,tesco,moscow,morocco suma aku pi cari..econsave pon aku pi..! haha
xjumpa pon..at last..ikhtiar terakhir.. beli online!!!! 1st time pulak tu try..
Alhamdulillah ..sampai juga..

Novel ni serious best! cerita dia mengisahkan student Malaysia yg kat Mesir.... :P

Credit to Ustaz A.Ubaidillah Alias & Pustaka Iman .... Syukran awi..

Novel2 gak... yg ni apacerrrr?


-brought from Bungalore,India-


????????????????????????

Sekian...wasalam...

3 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
'Allahu ma'i...Allahu naadhiri...Allahu syaahidi!'

senaman mulut