Sunday, September 19, 2010

Hari yang ditunggu-tunggu semakin hampir..

Assalamualaikum..

Baru ku sedar hari 'itu' sebenarnya sudah tiada hari.. hanya tinggal beberapa jam,beberapa saat dan beberapa detik... tp,aku akui boleh jadi aku x tempuhi hari 'itu'..tp.. aku nak! aku teringin!
Hatiku meminta KETENANGAN ya Allah...

Ya Allah..
Saat-saat ini aku mohon, Kau ampunilah dosa-dosaku,kecil dan besar.....aku sedar aku tidak layak untuk syurgaMu..tp,aku sangat takut akan azab nerakaMu ya Allah...Kau lah maha Pengampun...

Ya Allah..
Detik-detik ini aku mohon.. Kau kuatkanlah aku...tabahkan hati aku..kuatkanlah semangat aku untuk menempuhi hari-hariMu..untuk meneruskan perjuangan!

berapa nikmat yang Kau beri...
berapa yg telah aku ingkari..Ya Allah...


Ya Allah...
Kau tahu apa yg aku inginkan...kerana Kau maha Mengetahui..
Jadi,aku mohon Kau permudahkannya...wahai Tuhan yg memperkenankan...

Ya Allah....
Selamatkanlah PERJALANAN ku hari ini...dan hari-hari berikutnya,....
SAMBUTLAH AKU DENGAH BARAKAH BUMIMU ITU..
Jangan Kau sesekali menyerahkan aku kepada diriku ...kerana aku tidak mampu...

Ya Allah..
Kau bantulah aku untuk menyelak debu-debu itu..
Agar dapat kulihat dan mungkin mengambil pinjam permata-permataMu itu sementara..

Harapanku..
Moga dikurniakan...
manisnya iman,berpanjanagan...
Moga lautan,hilang gelora..
Untukku BELAYAR..

VENI VIDI VICI!!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
'Allahu ma'i...Allahu naadhiri...Allahu syaahidi!'

senaman mulut